Soalan-Soalan Lazim Mengenai Beutskin Essence

Tempoh keberkesanan penggunaan Beutskin Essence
Selepas 3 hari :
Menstabilkan fungsi hati dan buah pinggang, kadar peneutralan toksin dalam badan meningkat dengan nyata sekali, kekangan kapilari darah meningkat, hemoglobin meningkat dengan nyata, ketidakseimbangan ’qi’ dan darah dapat diperbaiki dan memulihkan daya.

Selepas 10 hari :
Keadaan fizikal bertambah baik, sebahagian toksin dalam hati, buah pinggang dan darah dapat disingkirkan, keupayaan anti-pengoksidaan dalam badan meningkat, kapilari darah menjadi lebih lembut, memulihkan dan meningkatkan kekenyalan dinding darah pada masa yang sama menyelaras fungsi ovari.

Selepas 30 hari :
Toksin pada organ dalaman badan dapat disingkirkan lalu dipenuhi dengan bekalan nutrien yang diperlukan, keupayaan baik-diri kulit dipulihkan dan ditingkatkan, fungsi peredaran mikro pada kulit diselaraskan secara efektif.

Selepas 60 hari :
Meningkatkan liang-diri kulit, keupayaan daya penahanan kulit meningkat, fungsi endokrin bertambah baik dan teratur, perubahan daripada kulit yang berwarna kuning gelap kepada kulit cerah berseri-seri.

Selepas 90 hari:
Lebihan lipofusin dan radikal bebas dalam badan disingkirkan, sel-sel menjadi aktif dan keanjalan kulit dipulihkan lalu mengembalikan wajah yang cantik dan kelihatan muda.
 
Penggunaan jangka masa panjang :
Metabolisme badan berada dalam keadaan peredaran yang baik, kulit menjadi lembut, licin, sihat, cerah, cantik dan sempurna.


Faktor-faktor mengapa wanita perlu mengambil Beutskin Essence
Selepas tempoh baligh, seorang wanita akan melangkah ke alam perkahwinan, keibuan dan menopaus.

Setiap hari, wanita moden perlu mengendalikan pelbagai tanggungjawab di antara kerjaya, keluarga dan masa peribadinya. Selain daripada berusaha dalam kerjayanya, mereka turut memainkan peranan sebagai seorang isteri dan ibu, prihatin terhadap pendidikan anak-anak serta pelbagai perkara remeh yang lain, lalu kerap mengabaikan perihal penjagaan kesihatan diri sendiri!

Akibatnya, kesihatan mereka semakin merosot dan muncullah pelbagai simptom. Contohnya, ketidaksamaan endokrin menyebabkan obesiti, gangguan haid (dismenorea, amenorea, haid tidak tetap), simpton klimakterik (insomnia, panas baran, pempigmenan atau kemunculan plak senil) dan masalah-masalah lain berkait kesihatan wanita.

Oleh itu, mencari produk yang dapat melegakan masalah kesihatan wanita merupakan perkara yang sangat penting!

BEUTSKIN ESSENCE yang diformulasi berasaskan 5 teori, di samping menggunakan seabuckthorn yang ajaib sebagai bahan utamanya merupakan berita baik untuk kaum hawa.

BEUTSKIN ESSENCE membekalkan sel kita dengan nutrien yang mencukupi untuk mengaktifkan sel, menyelaraskan sistem endokrin, mencegah dan melegakan ketakseimbangan hormon. Ia juga menentang radikal bebas demi mencegah kerosakan yang diakibatkan ancaman radikal bebas kepada sel badan dan meningkatkan sistem imun dengan menangkis serangan bakteria dan virus, serta membaiki keadaan penyakit genetik.

Kaum wanita, anda harus menjaga kesihatan anda, agar anda sihat walafiat dan mendapat menjaga kesejahteraan orang yang disayangi, serta menjalankan tanggungjawab anda sebagai seorang isteri, ibu dan wanita berkaliber dengan sepenuh hati. DAN YANG PALING PENTING CANTIK LG MENAWAN DGN KULIT YANG PUTIH MELEPAK.


Antara soalan-soalan lain mengenai Beutskin Essence
Bilakah masa terbaik untk mengambil BEUTSKIN EESENCE (BE)?
Ambil 2 kali sehari,2 biji setiap kali makan sebaik saja bangun tidur dan sekurangnya sejam sebelum makan pagi.2 biji malam sebelum tidur.Fungsi makan sebelum tidur ni adalah zat aktif produk dapat diserap sistem pencernaan tanpa gangguan dari makanan2 yang belum dihadam. Jangan lupa minum banyak air sepanjang hari untuk melancarkan pembuangan toksin dan membolehkan nutrien diserap secara optimum oleh sistem dalaman badan.

Kenapa perlu makan BE DAN SNE selepas bangun pagi dan sebelum tidur?
Pengambilan supplemen Beutskin Essence pada waktu ini adalah disebabkan waktu pagi merupakan waktu KEMUNCAK nutrisi dalam supplemen bertindak balas yakni semasa perut kosong.  Pengambilan pada waktu malam sebelum tidur pula merupakan waktu badan melakukan proses pemulihan/pembaikan sel badan dengan pantas. KONSISTENSI DAN PENYERAPAN PANTAS akan berlaku dengan lancar pada waktu-waktu tersebut.

Bolehkah Beutskin Essence diambil ketika haid atau hamil/mengandung?
Boleh diambil ketika haid, ia membantu mengurangi senggugut, melaraskan kitaran hormon (bagi mereka yang hanya sesekali datang haid dalam beberapa bulan) juga melambatkan monopouse. Tetapi wanita hamil DILARANG mengambil produk ini kerana kandungannya yang boleh 'membersihkan rahim' dan mengecutkan saluran peranakan.

Selepas bersalin/berpantang dan menyusukan bayi boleh ambil Beautskin Essence?
JAWAPAN :Boleh, tapi pengambilan dalam kadar minima sahaja sudah mencukupi, iaitu 1 pagi dan 1 malam. Ia membantu mempercepatkan proses pemulihan luka selepas bersalin, mengeluarkan sisa darah nifas, memperbaiki rahim pada kedudukan asal dan mengetatkan semula vagina selain menambahkan susu ibu dan memberi tenaga. Walau bagaimana pun, pada tempoh ini, sebaiknya anda mengamalkan BE dengan kapsul SNE juga, yang memain peranan penting membantu merawat/memulihkan bahagian dalaman badan serta mengembalikan kesihatan selepas bersalin secara keseluruhan selain memberi manfaat yang lebih banyak dalam penyusuan kepada bayi.

Lelaki boleh amalkan Beautskin Essence?
BOLEH! Ia membantu mengimbangi hormon kelelakian anda selain menjauhi kanser prostat, di mana dengan pengambilan BE ia mampu merencatkan kanser tersebut selain menguatkan sistem perkumuhan (buah pinggang) anda. Untuk LELAKI, amalkan juga kapsul SNE, ibu segala produk terbaik untuk anda..

Bolehkah Beutskin Essence diambil bersama supplement lain seperti kolagen, Vitamin-C atau ubat-ubatan doktor yang lain?
Boleh, tapi bergantung kepada kesesuaian. Contohnya, jika supplement lain itu juga perlu diambil sebelum sarapan, maka ia pasti menyukarkan anda kerana BE juga perlu diambil pada masa yang sama,kan? Pastikan anda jarakkan waktu pengambilan sekurang2 nya 1 jam sebelum mengambil produk lain.

Berapa lama perlu amal untuk melihat hasil kecerahan kulit?
Semua obses untuk miliki kulit cerah berseri. Tapi sebelum itu, anda perlu fahami dulu bagaimana Beutskin Essence (BE) berfungsi dalam beberapa tahap dalam lingkungan masa tertentu. Kita rawat dalaman dahulu ok?
  1. Penyerapan - 100% pati tumbuhan aktif yg diserap dengan pantas ke dalam sel-sel tubuh bagi mengaktifkan fungsi2 utama sel.
  2. Pemulihan - Pati tumbuhan aktif dlm BE bertindak terus pada nukleus sel untuk menghasilkan enzim2 autogenus bagi memulihkan kecergasan.
  3. Penjanaan semula - Pati tumbuhan aktif dalam BE membekalkan nutien2 yg mencukupi kepada sel dan membantu sel2 kulit kembali sihat.
  4. Pengkhususan - Pati tumbuhan aktif dalam BE mula mengenal pasti dan bertindak secara khusus pada sel2 yg rosak dalam tubuh dengan menambahkan kepekatan kolagen dan membaiki struktur serat2 elastik, membolehkan kekenyalan dan keanjalan kulit dipertingkatkan.
  5. Pembekalan semula - Pati tumbuhan dalam BE membekalkan semula tenaga dan tahap nutrien yg diperlukan oleh sel2 kulit.
  6. Kebolehpercayaan - BE mengandungi 100% pati tumbuhan aktif tanpa penggunaan sebarang hormon dan oleh itu, ia tidak akan menyebabkan alergi dan kebergantungan.
Jadi kesimpulannya, jika kesemua tahap ini sudah dicapai, kesihatan dalaman dipertingkatkan, struktur kulit akan dipulihkan seperti jerawat, parut, pori2 terbuka, jeragat, kekusaman hilang perlahan2, maka barulah terlahir kulit halus cerah berseri! Ini semua diperolehi dalam tempoh 3-6 bulan pengambilan secara konsisten.

Jika memberhentikan pengambilan, adakah kulit yang cerah/mulus kembali menjadi gelap dan kusam?
Dalam jangka panjang, sudah tentu ia terjadi, kerana tanpa zat2/nutrien mencukupi, kolagen semulajadi badan terbina dalam kadar perlahan dan merosot, selain pengumpulan toksin yang menghasilkan radikal bebas mempercepatkan lagi proses penuaan berlaku.


Apakah SET ASAS atau SET LENGKAP SNE? dan mengapakah saya perlu ambil set ini?
 "Saya nak beli BE je, kenapa perlu set lengkap?"
"Perlu ke detox-detox bagai?"
"Set asas? ambik terus BE tak boleh ke?"
Pelanggan mesej saya, saya nak beli BE, bagaimana? Saya selalu akan reply bersama saranan untuk tambah SNE dan Excel Tea. Selepas tu bermula la sesi  konsultasi, saya takde niat langsung hendak membazirkan wang anda. Saya cuma mahu berkongsi apa yang sepatutnya anda tahu dan anda boleh buat keputusan yang terbaik untuk kesihatan, kecantikan dan paling penting NILAI wang anda. Yup, BE bukan murah. Tapi, berbaloi-baloi. Dan berbaloi-baloi bila hanya anda makan dengan cara yang betul! Saya sehingga sekarang ini merasakan SNE dan Excel Tea produk yang TERBAIK.

Apabila saya menilai mesej-mesej pelanggan saya, satu dapat simpulkan satu perkara iaitu; masing-masing hendak cantik, putih gebu, wajah mulus dan berseri-seri. Ya, inilah impian semua orang, tak kira jantina. Tapi masing-masing tak faham PUNCA mengapa kita jadi tua sebelum usia, wajah berjerawat, kulit kusam, tona kulit tidak sekata, jeragat dan pigmentasi. Selain muka, kulit yang meliputi seluruh tubuh juga menjadi petunjuk penting tentang kesihatan seseorang.
  1. Kulit bertukar menjadi kuning : kemungkinan penyakit hati.
  2. Tapak tangan yang lembap dan hangat : kemungkinan tekanan dalaman yang berlebihan atau hipertiroidisme.
  3. Tapak tangan yang lembap dan sejuk : kemungkinan masalah kerisauan
  4. Kulit yang sangat kering : kemungkinan gangguan tiroid kronik
  5. Warna kulit yang gelap atau bertompok-tompok hitam : kemungkinan kekurangan rembesan adrenalin
  6. Rasa gatal yang taj tertahan : kemungkinan alergi atau wujudnya jangkitan parasit usus
  7. Kehadiran xantoma yang mengiringi mendapan lemak pada kulit : kemungkinan masalah metabolik hati dan kolestrol
  8. Kemunculan spider naevi (urat) pada tubuh dan anggota badan atas, terutamanya muka, lengan dan sebagainya: fungsi hati yang lembap
  9. Blackhead : berkaitan fungsi saluran pencernaan dan tabiat pemakanan
  10. Hiperpigmentasi kulit secara keseluruhan, kulit yang meliputi sendi kelihatan gelap : kemerosotan fungsi kortikal oleh kelenjar adrenal (hipofungsi adrenal)
  11. Kulit yang pucat dan kusan dengan penghasilan melanin yang berlebihan : dikaitkan dengan disfungsi endokrin.
Pernah tak bila orang lihat muka kita, orang kata "awak macam tak sihat" Sedangkan kita ok jerr. Kan? Sebab air muka kita, warna mata, keadaan kulit kulit kita menyerlahkan keadaan dalaman badan kita. Kulit wajah bukan hanya melambangkan kesihatan seseorang tetapi juga kesejahteraan psikologinya. Kalau hendak cerita berkenaan SNE, memang tak habis. Terlalu menarik sebenarnya. SNE ini memang superb produk namanya pon SUPER NUTRIENT ESSENCE atau pati zat makanan bertaraf tinggi kan?

Mengikut konsep gabungan sains perubatan moden dan teori perubatan China, tubuh badan manusia merupakan satu jasad organik keseluruhan. Apabila sesuatu bahagian daripadanya mengalami perubahan patologik, maka rawatan haruslah dibuat pada seluruh badan. SNE merupakan pati yang diekstrak daripada lebih 20 tumbuhan semulajadi untuk menampung keperluan zat badan manusia. Secara bahasa mudahnya, badan kita menjadi "rosak", sakit dan hilang keupayaan sebenar akibat kekurangan nutrien yang diperlukan oleh setiap sel badan, organ dan sistem badan berfungsi secara optimum dan ideal. Jadi, SNE membekalkan nutrien yang mencukupi untuk memenuhi keperluan badan kita. Setiap unsur dalam kapsul SNE telah disahkan sebagai makanan kesihatan berfungsi oleh pihak berkuasa kebangsaan. Sebagai contohnya, asid lemak tidak tepu menyeleraskan lemak darah, lesitin mengelakkan penyakit kardiovascular dan serebrovascular, pelawas mengelakkan masalah sembelit, vitamin kompleks dan unsur kompleks mengisi semula nutrien keperluan badan dan sebagainya. Pati semulajadi SNE menggabungkan semua nutrien di dalam satu kapsul. Anda nilaikan sendiri, mahal ke sekotak SNE untuk keperluan nutrien anda yang menyeluruh? Jika brand lain, anda perlukan vitamin A hingga Z, itu dan ini, berbotol-botol, tapi dengan SNE cukup dengan satu kapsul!

Bagaimana SNE membantu dalam pemeliharaan kecantikan wajah?
SNE mengandungi pelbagai jenis kandungan pemeliharaan kulit seperti asid lemak bebas, karbonat, sitosterol, fosfolipid, VE, VA dan karotinoid yang disahkan berpuluh-puluh kali lebih berkesan jika dibandingkan dengan produk penjagaan kulit yang biasa. Asid lemak bebas yang terkandung dalam SNE mudah diserap oleh kulit, mengekalkan paras asid yang lemah pada kuly dan mengelakkan pertumbuhan kulat. Asid linoleik dan asid linolinik dalam SNE mempercepatkan kadar peryembuhan luka dan menyelaraskan hormon dalaman. Karbonat pula menghalang penyejatan kandungan air pada permukaan kulut, membekalkan zat makanan kepada kulit dan meningkatkan kesihatan kulit. Sitosterol memperbaiki peredaran darah kulit. Fosfolipid membentuk lapisan perlindungan yang mengelakkan sejatan air, mengelakkan ancaman bahan asing dan mempunyai kesan penyelarasan haba dan anti-oksida. Oleh itu, memakan dan menyapu pada bahagian muka dalam jangka masa panjang dapat mencantikkan kulit disamping menghilangkan bintik-bintik kulit dan kedut. Ia menjadikan kulit anda lebih berseri, anjal dan kelihatan lebih muda.

Bagaimana SNE harus digunakan untuk mendapat faedah yang optimum?
Pembungkusan SNE dalam kapsul lembut membolehkannya melarut sebaik sahaja ia memasuki perut manusia. Oleh sebab setiap kapsul SNE mengandungi unsur-unsur aktif, maka ia patut diambil bersama air yang bersuhu lebih rendah daripada 50 darjah celcius. Waktu yang sesuai untuk pengambilan SNE ialah pada 40 minit sebelum sarapan dan waktu sebelum tidur. Pengambilan SNE tidak mewajibkan sebarang pantang larang makanan mahupun berkonflik dengan ubat yang lain. Namun, demi memperoleh kesan SNE yang paling optimum, anda dinasihati menjarakkan masa pengambilan ubat lain selama 30 minit.

Ada side-effect?
Bukan side-effect, tapi tindak balas positif atau tindak balas penyelarasan mengikut perubatan Cina. Ia berlaku akibat daripada aktiviti pemulihan terhadap organ-organ yang telah berhenti berfungsi atau semasa penyingkiran toksik dalam badan. Tindak balas penyelarasan memnpunyai kesan detoksifikasi yang lebih kuat. Selepas menggunakan SNE, ia kan bertindak di dalam tubuh badan dan menghapuskan radikal-radikal bebas, virus dan bakteria yang wujud dalam tubuh badan, sebelum menyingkirkan toksik-toksik ini melalui kulit dan najis. Semasa pemusnahan bakteria dan detoksifikasi ini, sesetengah pesakit akan mengalami pelbagai jenis masalah termasuk tidur berlebihan, kekurangan tidur, penambahan pembuangan najis, warna air kencing menjadi gelap atau gatal-gatal kulit. Kesemua ini adalah tindak balas yang baik. Namun, keadaan tindak balas ini tidak lama. Biasanya tindak balas penyelarasan akan berlaku dalam temph 1-6 hari selepas mengambil produk ini dan akan hilang dalam tempoh seminggu. Jangka masa tindak balas berbeza antara individu. Sesetengah orang akan mengalami tindak balas sehingga penyakitnya sembuh. Sekiranya tindak balas penyelasan ini bertambah tenat, anda boleh menyelaraskan dos. Anda juga perlu meminum air yang banyak setiap hari, tetapi jangan sesekali berhenti mengambil SNE.

Excel Tea untuk apa?
Best sangat Excel Tea ni bagi saya. Kalau saya rasa saya dah banyak makan merapu, saya akan bersihkan dalaman badan saya dengan minum tea ni. Minum suam-suam, sangat best. Pastinya masalah pembuangan saya lancar, tanpa sembelit. Mesti hari-hari mau membuang. Ada juga pelanggan yang share tentang mereka jarang sangat membuang. Bahaya ni. Kenapa? Badan kita hari hari menghimpun toksik, kalau tak membuang toksin tu simpan kat mana? Toksin inilah yang menyebabkan pelbagai lagi penyakit kritikal. Hmm. Apabila darah kita dah bersih, SNE yang kita makan akan mudah diserap dan penyerapan menjadi 100%. Rugi lah kan kalau hanya 60% yang diserap. Bagi yang rasa perut dia comel pon, saya menyarankan minumlah Excel Tea. Anda kan rasa perut anda menawan selepas itu. hehehehe

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...