Lasoul Sleeping Mask

  








Item name: Lasoul Diamond Hydration Sleeping Mask
RM
Availability: ready stock
Photobucket

Product details:
FUNGSI UTAMA LA'SOUL DIAMOND WHITE HYDRATION SLEEPING MASK

MEMUTIHKAN, MENGURANGKAN BINTIK HITAM
✔ Vitamin B3 : Memutihkan kulit, efektif dalam mencegah pembentukan melanin
✔ Minyak Pati Lavender : Mengurangkan bintik hitam dan parut kulit

MELEMBAPKAN
✔ Asid Hialuronik : Membekalkan, mengekalkan dan menguncikan kelembapan pada kulit. Meningkatkan kelembapan kulit secara menyeluruh

MENGURANGKAN PEMBENTUKAN GARIS HALUS
✔ Beta Glucan : Memperbaiki kulit yang rosak, membekalkan nutrien dan kelembapan yang mencukupi kepada kulit serta mengurangkan pembentukan kedut

MENGKHASIATKAN

✔ Asid Amino : Mengkhasiatkan dan menghaluskan kulit. Meningkatkan kelembapan kulit secara menyeluruh

CARA PENGGUNAAN LA'SOUL DIAMOND WHITE HYDRATION SLEEPING MASK

1. Cuci muka seperti biasa. Guna pencuci muka anda yang biasa anda gunakan atau La'Soul Skin Secret Hydralift O2 Cleansing Foam untuk membuang minyak dan membuka pori-pori agar La'Soul Diamond White Hydration Sleeping Mask mudah menyerap
2. Keringkan wajah
3. Sapu La'Soul Diamond White Hydration Sleeping Mask ke seluruh wajah sehingga rata ke leher. TIDAK termasuk kelopak mata dan kening
4. Tidur dan bangun cuci wajah seperti biasa
5. Boleh pakai setiap malam atau selang 2- 3 hari

KESAN SEMASA KETIKA MENGGUNAKAN LA'SOUL DIAMOND WHITE HYDRATION SLEEPING MASK

REAKSI AWAL PEMAKAIAN LA'SOUL DIAMOND WHITE HYDRATION SLEEPING MASK

✔ Kesan pertama pemakaian La'Soul Diamond White Hydration Sleeping Mask
 dapat anda rasakan pada saat anda bangun pagi dan mendapatkan kulit muka atau wajah anda menjadi lebih lembab, cerah, putih dan bersinar bagaikan berlian.
✔ La'Soul Diamond White Hydration Sleeping Mask menjadi sangat terkenal dan banyak dicari kerana masker ini diperbuat dari bahan semulajadi dan selamat di gunakan oleh semua golongan umur, La'Soul Diamond White Hydration Sleeping Mask juga mampu mempercepatkan proses pemulihan kesihatan kulit wajah, memperbaiki kerosakan sel kulit sekaligus meningkatkan kelembaban kulit wajah pada saat anda tidur dengan kandungan nutrisi yang terkandung di dalamnya.

KESAN DAN REAKSI AWAL PEMAKAIAN LA'SOUL DIAMOND WHITE HYDRATION SLEEPING MASK

✔ Area wajah merasa gatal
✔ Keluar jerawat setelah menggunakan La'Soul Diamond White Hydration Sleeping Mask
✔ Pigment semakin kelihatan
✔ Wajah menjadi gelap setelah menggunakan La'Soul Diamond White Hydration Sleeping Mask
✔ Bintik hitam keluar
✔ Muka jadi berminyak
✔ Muka rasa gatal

Tapi Anda tidak perlu khuatir, reaksi awal pemakaian ini hanya muncul saat pertama kali menggunakan La'Soul Diamond White Hydration Sleeping Mask, dan secara beransur akan hilang dengan sendirinya.

Kesan dan reaksi awal diatas muncul akibat penggunaan produk-produk kecantikan yang pernah dipakai sebelumnya yang mengandungi bahan kimia yang tinggi atau tahap kesihatan anda yang kurang baik sehingga terjadi proses detoksifikasi (pengeluaran toksin, racun) dari tubuh melalui kulit.

Saranan kami, TERUSKAN penggunaan La'Soul Diamond White Hydration Sleeping Mask dan perbanyakkan minum air putih saat proses perawatan. La'Soul Diamond White Hydration Sleeping Mask terbuat dari bahan semulajadi boleh digunakan oleh segala (semua) umur baik remaja, dewasa mahupun orang tua sekalipun, lelaki pun boleh guna. Bahkan La'Soul Diamond White Hydration Sleeping Mask dapat digunakan untuk mengatasi masalah ruam pada bayi atau kulit yang sangat sensitif sekalipun.


Q & A TENTANG LA'SOUL DIAMOND WHITE HYDRATION SLEEPING MASK

Q : Adakah La'Soul Diamond White Hydration Sleeping Mask sesuai untuk semua jenis kulit?
A : Betul La'Soul Diamond White Hydration Sleeping Mask amat sesuai untuk semua jenis kulit terutamanya kulit jenis kering, tua, berpigmen dan sensitif

Q : Berapa lamakah baru kesan dapat dilihat?
A : Kesannya jelas kelihatan selepas digunakan pertama kali. Terutamanya keesokan hari selepas bangun dari tidur. Anda boleh lihat betapa lembab dan cerah berseri muka anda, ibarat sebiji berlian yang mempersonakan. Oleh itu ia juga dikenali sebagai masker lembab berlian. Penggunaan yang berterusan menjaminkan kulit cerah berseri.

Q : Saya memiliki masker yang berbagai-bagai, perlukan saya guna La'Soul Diamond White Hydration Sleeping Mask lagi? Kenapa?
A : Walaupun anda sudah memiliki pelbagai jenis masker. Namun, jenis masker itu perlu dibersihkan selepas 15-20 minit. Apabila anda menggunakan La'Soul Diamond White Hydration Sleeping Mask, ia boleh memelihara kulit ketika anda sedang rehat. Malah, ia dapat memberikan pemeliharaan yang paling efektif kepada kulit. La'Soul Diamond White Hydration Sleeping Mask juga mampu menjadikan kulit lebih cerah, lembab, tegang, mengurangkankan parut (memudarkan parut) dan meningkatkan keanjalan kulit. Penggunaan masker bersama produk penjagaan kulit SNE menjamin kesan yang lebih efektif.

Q : Bagaimanakah cara penggunaan La'Soul Diamond White Hydration Sleeping Mask?
A : Ia ditentukan oleh keperluan kulit anda. Warga muda berusia 18-25 tahun patut menggunakan masker ini 2-3 kali seminggu. Jika kulit anda mempunyai masalah seperti pigmentasi, kering, kulit kusam dan berparut, maka anda boleh gunkan masker La'Soul Diamond White Hydration Sleeping Mask setiap malam.
Tips : Untuk mereka yang kerap berada di luar rumah, produk ini sesuai digunakan pada waktu malam. Ini kerana La'Soul Diamond White Hydration Sleeping Mask dapat mengurangkan tekanan pada kulit yang letih dengan melembapkan kulit.

Q : Kenapa DWHSM begitu terkenal.

A : La'Soul Diamond White Hydration Sleeping Mask begitu terkenal kerana ia mampu mempercepatkan fungsi pembaharuan kulit dengan membekalkan nutrien dan kelembapan pada masa anda tidur iaitu pukul 10 pm hingga 2 am.